המזלות ב אסטרולוגיה
מזל טלה – מזל טלה הוא הראשון בגלגל המזלות ,כמעין הילוד היוצא אל העולם שבחוץ ,”כתינוק” וראשון מזל טלה מחפש אקשן להכיר לחוש ולחקור תוך כדי למידה את העולם.
מזל טלה כמזל אש מלא התלהבות ו”מצית” דברים חדשים ורעיונות כחלוץ לפני המחנה אוהב הרפתקאות לבדוק ולנסות דברים מלא ביוזמה מרץ אומץ ויכולת ביצוע .
בן מזל טלה ממהר אין לו סבלנות כמו בני ישראל קודם “נעשה” ואח”כ “נשמע” רוצה כאן ועכשיו ללא סבלנות דיבורו ישיר וחסר טאקט לעיתים.
מזל טלה הוא מזל המרוכז בעצמו ,בהישגיו ,ולפעמים בהתפארות עצמית כל כולם ב “אני אני אני” כל רצונו להרשים את הזולת ולזכות בצומי.
מגרעות – ללכת עם הראש בקיר , איפולסביות ,תחרותיות יתר ,ילדותיות ,ריכוז עצמי ,אגואיסטיות
.
מזל שור – מזל האדמה הראשון  מדבר על  החומר ההשרדות ( מין ואוכל) כמו תינוק שאומר “שלי שלי”  או “אתזה אתזה” הדברים החשובים לבן מזל שור הם הרכוש  כסף והנאות החיים ( אוכל ומין ) .כל יעודם הוא להגיע לבטחון כלכלי ואל המנוחה והנחלה.
מזל שור  הוא  המזל הקבוע (פיקס) של האדמה ובשל כך הוא לא אוהב שינויים וחדשנות ,קביעות היא מילת המפתח ושינויים יש לעשות בזהירות. בני מזל שור הם אנשים פשוטים ולא מורכבים מידי  ,אוכל טוב מוסיקה וכורסא נוחה  והם מאושרים.
בני מזל שור לא נוטים להחלטות מהירות או לאימפולסיביות ,וקשה מאוד להרגיזם אבל אם יתרגזו תוכלו להכיר את זעמו של השור מול סדין אדום.
מגרעות – חומרניות ,עצלנות ,עקשנות ,גרגרנות ,אהבת יתר לפינוקים.
מזל תאומים –מדבר על התמצאות והשתלבות במרחב ובמציאות ,על תקשורת והעברת מידע בין אנשים ולאנשים קשרים בין אנשים מזל תאומים מדבר על הסתגלות למצבים ונסיבות במציאות ,יכולת קליטה והעברת מידע במהירות הוא עוד יכולת של בן מזל תאומים ,דברים שונים ולעיתים במקביל מעניינים את בן המזל לעיתים הוא קופץ ממקום למקום ( לימוד דבר אחד ומעבר לדבר השני או עבודה במקום אחד ושעמום פתאומי ומעבר לעבודה אחרת)
לעיתים נראה ששני אנשים לפעמים יותר נמצאים באדם אחד ,יכולת מופלאה להאמין בנושא אחד ולהחליפו בערב בנושא אחר לאנשים מבחוץ בוא נראה כהפכפך ,ולא אמין ,אך השינוי מצוי בדמו ודברים חדשים מושכים אותו כמגנט. לפעמים הוא מחזיק שתי עבודות שונות זו מזו או שתי חברות  במקביל וזה אך טבעי לו לא להצמד למשהו קבוע .
מגרעות – בוגדות,קלות דעת ,יכולת תחמון ,יכולת להכנס לדמויות ו לנצלן לרמאות ,שטחיות ,דו פרצופיות.
מזל סרטן– עוטה שריון והולך הצידה כך הוא הסרטן שלנו רגישים ומופנמים נוטיםלמצבי רוח ומצב הירח (הכוכב שלהם) נושאי בית ומשפחה בראש מעייניהם
ריגושותם הרבה גורמת להם להתכנס בתוך שריונם ולזעוף במידה
או לחשוש ולפחד מפלאות העולם. מזל סרטן
החוש האימהי מפותח אצל הנשים כאילו נולדו להיות אימהות וגם האבות יגנו יפרנסו וידאגו למשפחתם זיכרונם מצוין והם אוהבים נוסטלגיה וזיכרונות מהעבר  כמו גם רכוש וכסף (עד כדי אגרנות לא קטנה…)
מגרעות – קמצנות ,דאגנות יתר, פחדים ,מצבי רוח ,ביישנות
מזל אריה– הוא מזל הזהות האישית שהתגבשה במזלות הקודמים מי  אני ומה הכישורים שלי מה אני רוצה להיות. הרבה אמונה עצמית אך באריה זה לא מספיק צריך גם פידבק מהעולם.
מזל אריה מדבר על מנהיגות ,כבוד ,ערך עצמי ,מקומי בהצגה הזו שקוראים לה חיים ( על הבמה אריה תמיד על הבמה) על תשואות מהקהל ,על אהבת הקהל והערצתו.
להשאיר חותם בעולם הייתי פה.
ילדים שייכים לארכטיפ אריה , (חותם בעולם) כמו כן יצירות  אומנות כמו סרט, ספר ,תמונה ,הצגה, (“ילדי היצירה” חותם בעולם)
האריה אוהב הכל בגדול  בגדים ,מחוות ,רוחב לב כספי ,שעשועים ופאר ,לא נוטר טינה וסולח כמו מלך אמיתי.
מגרעות– גאוותנות,סנוביות,ראוותנות,רודנות, שופוני
מזל בתולה– מזל בתולה הוא מזל השירות האישי והפרקטיות בחיים הוא שם לב לפרטים ולעיתים שוכח את התמונה הגדולה מיקרו ולא מאקרו ,שקט ,צנוע ,נחבא אל הכלים בדיוק ההפך מאריה  ,פרטיות ודיסקרטיות מאוד חשובים ואין לו צורך להיות בקדמת הבמה .
בגלל תשומת הלב שלו לפרטים ויכולת לקבל הוראות ללא רגשי נחיתות הוא נחשב כעובד המצטיין ,תמיד מוכן למשימה ,ומתפקד בצורה מצויינת וממושמעת.
הצד השני של תשומת הלב לפרטים מתבטאת בביקורתיות ,כלפי אנשים אך גם על עצמו הוא לא חס. דעת הסביבה מאוד חשובה ולכן הוא תמיד מנומס ונוהג לפי הכללים.
מגרעות –צרות אופק ,ביקורתיות,קמצנות,קטנוניות
מזל מאזניים– המזל שמתחיל את החצי השני של גלגל המזלות בו אנו נפרדים מהמיקוד בעצמי ובהישגיי ושמים לב שיש עוד אנשים חוץ ממני.
יכולת לראות את הצד השני צרכיו ורצונותיו הוא אחד המאפיינים העיקריים במזל מאזניים ,בשילוב עם יסוד האוויר לו הוא שייך מתקבלת יכולת לראות את הדברים בצורה הגיונית ויותר אובייקטיבית ללא מעורבות יתר של רגשות .מזל מאזניים הוא עדין ובעל טאקט יודע להתחשב באנשים אחרים  ועל כן אהוד על הבריות.
אוהב לפעול עם עוד אנשים ומאמין שטובים השניים מן האחד בזוגיות או בשותפות עיסקית. אוהב שלום ויודע להשכין כזה בין יריבים לעיתים היכולת לראות את  כל הצדדים גורמות לו להתלבטות וחוסר יכולת להחליט.
מגרעות– חוסר יכולת להחליט ,רצון לרצות אנשים ,הססנות ווכחנות
מזל עקרב– מסמל התחדשות והשלת הישן (טרנספורמציה) אישיות חזקה והתמדה מאפיינים את המזל כמו כן יכולת עמידה בקשיים.
כמו מים שקטים החודרים עמוק כך בן מזל עקרב נראה מופנם ונחבא אל הכלים אך בתוך תוכו נפשו כסערה  ופניו פני שחקן פוקר.
עיסוק במיסתורי ובאפל ,מוות לידה כח ,כסף ויחסי מין מעסיקים את בני המזל וחלק מיעודם הוא להאבק בפיתויים הרבים מסביב. בני המזל רוחניים מאוד ורבים מהם עוסקים במיסטיקה גלגול נשמות ומשמעות החיים.
מגרעות – קנאה, צרות עין ,נקמנות ,אכזריות ,שימוש מופרז במין
מזל קשת מרחבים ,חופש ,לימודים וטיולים מאפיינים את המזל ,אופטימיות כזו שלא נגמרת ,עליצות ,ושמחת חיים ,אמונה שהכל הסתדר  פילוסופיה צדק ואמת הן נרות לרגליו גם אם כי לעיתים זה גובל בחוסר טאקט .
בני מזל קשת  רצים קדימה סקרנות ,הרפתקאות ומשהו חדש ללמוד מרגשים אותם דלק קיומי ,והכי חשוב תחושת החופש  לא להכבל למקום או לאדם מסויים .(לכן חלק ניכר מבני מזל זה לא מתחתנים).
אופטימיות היתר עלולה לעלות ביוקר במקרה שמתמכרים לריגוש כמו בהימורים או בטיולים מסוכנים.
מגרעות– חוסר רצון להתחייב, בטחון מופרז ,ילדותיות ,חוסר טאקט
מזל גדי עבודה קשה ,התמדה שאפתנות בני גדי באו לעבוד רצינים מפוכחים בעלי שליטה עצמית ,הם מסמנים מטרה ושואפים אליה אולם בהרבה מקרים כוכבם השולט שבתאי מציב להם מכשולים ואתגרים בדרך ,ולהצלחה יגיעו בגיל מבוגר יותר.
נראה כאילו השנים מטיבות עם בני מזל זה הם כאילו נולדים מבוגרים ועם ההצלחה הקצת יותר מאוחר הופכים ליותר “קלים” ויותר ילדותיים .
בית רכוש מעמד וכסף חשובים לבני מזל גדי לאחר שנים של עבודה קשה  “ולעיתים התכונה להשוויץ בדברים יכולה להגיע.
מגרעות- שאפתנות יתר ,תאוות בצע, נטיה לדיכאון, חומרנות, אנוכיות
מזל דלי – בן מזל דלי הוא המקורי ולעיתים קצת המוזר מבין כל המזלות הוא אוהב צדק ותמיכה באוכלוסיות חלשות ,יטה יד להצלת העולם יהיו לו הרבה חברים ויהיה פעיל בחברה אבל ביחסים של אחד על אחד הוא קצת מגמגם.
הוא מעין משקיף על העולם מהצד לעיתים ירגיש שונה ובודד בין אנשים המקוריות ואינדבידאוליות חלק מרכזי באישיותו ובו.
מחפש את האמת הקוסמית והקיומית ,ואת הדרך לחיים טובים יותר.
מגרעות– תמהוני ,מוזר ,קר ברגשות ,ורקוהוליק (לעיתים) אנרכיסט (לעיתים)
מזל דגים – מזל מים הוא האחרון בגלגל המזלות וככזה הוא “סיים סיבוב” של הגלגל וברעיון צריך להתמזג עם המקור . לכן נחשב כאחד המזלות המוזרים ביותר וקשים להבנה ופיצוח. זהו מזל מיסטי ,ורוחני אינטאטיבי  לעיתים נראה שחי בעולם אחר ,חלומות דמיון המצאות ובמקרים קשים שקר מתערבבים זה בזה בעולמו הפנימי. האני של בן מזל דגים משתנה ולובש צורות שונות במהלך הזמן וקשה לדעת מי הוא מי עומד מולך,במקרים חיוביים יצירתיות גדולה במוסיקה ובכתיבה ואנשים כמעט “מוארים” ובמקרים קשים שקרנים מכורים לסמים או להימורים ורמאים.מגרעות-תלותיות, חיים באשליות, אופי חלש ,רמאות ,התמכרויות