קלף השוטה 0
קלף השוטה בחור צעיר עם מקל נדודים בידו הימנית בשמאלית הוא אוחז פרח נראה כאילו יוצא למסע השמיים בוהקים בצהוב , השמש ברורה בקצה הימני הוא על קצה של צוק האם כלבו הלבן מנסה להזהיר אותו מליפול מהצוק ?את זאת לא נדע …. מעגל החיים 0 הקלף מציין התחלה חדשה הספרה של הקלף האינסופי האם אלו היו חיים מעניינים בהם נוכל להתקדם רוחנית ?או שנכנע לכוחות התשוקה והחומר ?לא נדע עם קלף השוטה לכן בתשובה סופית לא נדע את התשובה הכל פתוח וכל האופציות על השולחן ,המסע החל.
קלף הקוסם 1
כל הכלים על השולחן כלי היקום אויר מים –קלף הקוסם אדמה ואש אם הוא ירצה הכל אפשרי ישנו חיבור לשמיים ולארץ .הרקע צהוב בוהק הפרחים מלבלבים כמסגרת הוא קוסם אבל הקסם לא ידוע ,ולא ידוע אם הוא יצליח הפוטנציאל ישנו התודעה ישנה רק הקלפים הבאים יגידו אם הקסם יצליח לברוא יש מאין.
הכוהנת הגדולה 2
ישובה על כיסא בגלימת תכלת לבן –הכוהנת הגדולה למרגלותיה ירח חלקי ,ומשני צדדיה בועז ויכין העמודים של בית המקדש הכל אפוף במסתורין ולא ברור הקלף מדבר על סודיות ועל דברים נסתרים שתרם הגיע זמנם להיחשף אם הקלף מופיע כקלף סיכום או קלף תשובה הפריסה אומרת שאין תשובה כרגע.
קלף הקיסרית 3
קלף הקיסרית- לבושה בפאר ,על ראשה כתר בידה שרביט היא יפה והיא יודעת זאת ,הרקע צהוב על הכיסא מצויר הסמל של ונוס אלת האהבה ושפע ,הקיסרית מדברת על שפע ילדים רכוש הנאות החיים (בעיקר החומריות )הכוח הנשי הפורה ,ומסמלת גם בת זוג ,אימא ,אחות גדולה ונשים משמעותיות בחיים.
קלף הקיסר 4
קלף הקיסר -קלף הקיסר מדבר על עולם החומר מלך עטוי שריון ושמלה אדומה ,ביד אחת שרביט ביד השנייה מטבע או כדור מוזהב ,יושב על כיסא כולו הוד והדר אין ספק גבר גבר ואכן הקלף מדבר על שליטה בחומר דרך מעמד (דומה למזל גדי )ועל דמות של מנהיג מצביא אח גדול ובעיקר אבא דמות הגבר שכולנו נושאים את העיניים אליו.
הכהן הגדול 5
קלף הכהן הגדול- הכהן הגדול מסמל את האב הרוחני את האני הגבוהה את רוח האדם לפעמים הוא מסמל יועץ רוחני רב ,כומר ,פסיכולוג ,כל מי שיכול לייעץ ברמה הרוחנית ולכוון את האדם מסמל גם את האמת הפנימית שלנו את האמונה שאנו בדרך הנכונה.
קלף האוהבים 6
הקלף מספר לנו בחירה נכונה ועל זה –קלף האוהבים שאנחנו לא לבד כמו אדם ,שחווה נבראה כעזר כנגדו ,כך אנו מבינים בקלף זה שיש את האחר שצריך להתנהל אתו ,אם זה אחים בני זוג חברים הורים .הקף יכול לספר על הבחירה שנעשתה בגן עדן בין עץ החיים לבין עץ הדעת ועל בחירה נכונה של בן זוג ואהבה.
קלף המרכבה 7
קלף המרכבה מספר לנו שלמרות –קלף המרכבה הצלחתנו ,מכובדים על מרכבה תמיד הצד האפל יכול לפתות אותנו בדרך (הספינכס השחור )ואם נלמד לרסן את האגו והגאווה שלנו נוכל להמשיך בדרך הנכונה עם הספינכס הלבן בהמשך הדרך .
קלף הכוח 8
קלף הכח מדבר על האומץ לבטא את עצמי ,על – קלף הכח בטחון פנימי לא משנה מה אחרים עם כוח השפעה גדול חושבים (בסימול האריה )אומרים או עושים ,הכוח בא מבפנים כמו בקלף הקוסם סמל האינסוף מעל הראש (כוחות היקום חוברים אליה )בשקט בשלווה ברוך ,ניתן לאלף את החשש .
קלף הנזיר 9
קלף הנזיר מדבר על התבוננות פנימית וחקירה –קלף הנזיר עצמית זה הזמן להתכנס פנימה ולמצוא את האור בפנים .לעיתים מדבר על התכווצות כלכלית על התקיימות מהאור הפנימי .בפריסות על זוגיות הקלף מדבר על בדידות או התנזרות
גלגל המזל 10
קלף גלגל המזל מדבר על “הכל צפוי –קלף גלגל המזל והרשות נתונה “וגם על מחזוריות החיים “מה שהיה הוא מה שיהיה “כדברי שלמה המלך בספר קהלת ,החיים הם גלגל פעם למטה ופעם למעלה והיכולת הפנימית להתמודד עם השינויים הוא מילת המפתח בקלף זה.
קלף הצדק 11 – קלף הצדק מדבר על האמת הקוסמית ביד אחת מאזניים ביד השנייה חרב ,כל פעולה של כל אדם נרשמת והצדק יצא לאור בגלגול זה או בגלגולים אחרים ,כמו חוק הקרמה שאומר מה שזרעת זה מה שתקצור ,הגיע הזמן לאדם לחשוב בהגיון קר ולהישמע לחוקי היקום .
קלף התלוי 12
קלף התלוי מדבר על שינוי פרספקטיבה ,ויתור –קלף התלוי ולפעמים גם הקרבה ,בקלף הקודם במסע הבין האדם את חוקי הקרמה ועלה דרגה במודעות ,מודעות לאמת הקוסמית ,שבחיים לא תמיד חייבים להיות צודקים לפעמים צריך להיות חכמים ,עם החוכמה באה היכולת לוותר ולהקריב למען עתיד טוב יותר
המוות 13
קלף המוות- קלף המוות מדבר על שינוי כמו עלים נושרים וצמיחתם של עלים חדשים כך שינויים הם חלק מהחיים ,הקלף לא מסמל מוות לשואל אלא צורך בשינוי ואין לחשוש מקלף זה כי כל שינוי הוא התחלה חדשה ,וזה וחלק מהפתעות שהחיים נותנים לנו ,כל שינוי אם זה מחשבתי תפסתי , התנהגותי ,פיזי או אחר הוא מוות קטן והתחלה חדשה.
קלף המיזוג 14
קלף המיזוג מדבר על האיזון בין החומר –קלף המיזוג לרוח בין הקבלה לנתינה בין חלקים חשוכים בנו לחלקים מוארים כששומרים על איזון נתיב החיים ברור יותר האמונה שלמה יותר ההחלטות טובות יותר ,הקלף יכול לסמן גם יכולת ליצור פשרה בין אנשים .
השטן 15
קלף השטן – קלף השטן מדבר על מה יכול לקרות שלא שומרים על האיזון שנדרשנו לשמור בקלף המיזוג ,חוסר תשומת לב ,התגברות יצרים ,גאוות יתר השתוללות של האגו ,השטן הפנימי מבלבל אותנו אז מי הוא אותו שטן ולמה הוא מבלבל אותנו ?השטן נמצא אתנו כל הזמן הוא הצד החשוך שלנו ,קוראים לו גם הסיטרא אחרא ,הצד האחר שלנו ,הוא מופיע ,בזמנים שונים שאנחנו מזלזלים ,שאנחנו מתפתים לרגשות שלילים כמו חמדנות שאנחנו מנסים לתחמן ולעשות קיצורי דרך ,הוא מופיע איפה שאין נוכחות ,איפה שאין מודעות הוא מיד צץ לו החבר ,הוא מופיע ומספיק לו סדק או חור קטן כדי להיכנס ולבלבל אותנו. .
קלף המגדל 16
קלף המגדל מדבר בראש ובראשונה על הזנחה אם –קלף המגדל פנימית ואם פיזית אם בקלף המיזוג הגענו לרמה רוחנית מסוימת בקלף השטן זלזלנו ונכנענו ליצרים אזי קלף המגדל הוא התוצאה אם ניקח נישואים אז יהיה כך נישואים =מיזוג שטן =בגידה מגדל =גירושים קלף המגדל מבקש מאתנו להשים לב לפרטים הקטנים לא להזניח כלום אם זה בחתימת חוזים או בבריאות שלנו כמו האמרה “אלוהים נמצא בפרטים הקטנים “אותה תשומת לב פנימית וחיצונית שהגענו אליה הוזנחה לכן יש להיות ממוקדים
קלף הכוכב 17
קלף הכוכב- קלף הכוכב מדבר על דף חדש אחרי שני הקלפים הקודמים הטהרות רוחנית ופיזית יכולת לראות את המציאות כפי שהיא (לכן האישה עירומה )לטפל בשגיאות שלנו ובטעויות היקום איתנו ואיתו נפתח דף חדש.
קלף הירח 18
קלף הירח מדבר על חששות ופחדים פנימיים –קלף הירח על אשליות שהשלנו את עצמנו (האור של הירח אינו האור האמיתי שלו אלא החזרת אור מהשמש )על דברים שהסתרנו מאחרים ועצמנו שהגיע הזמן לדבר עליהם.
קלף השמש 19
קלף השמש מדבר יום חדש הוולדות מחדש –קלף השמש כל הבעיות שהיו עם הירח נפתרו סוס לבן ילד שמש זורחת התחלה חדשה וחיובית בחיינו ,החיים קוראים לנו לחיות
קלף יום הדין 20
קלף יום הדין מדבר על התעוררות פנימית מעין –קלף יום הדין הארה קטנה של אדם שמבין כבר מה הוא עשה ומהם יכולותיו בגלגול זה היכולת לראות את הדברים כהווייתם ולא דרך אמיתות של אנשים אחרים ,במקרים מסוימים מסמל פתרון של בעיה לא פתורה.
קלף העולם 21
קלף העולם מדבר על סגירת מעגל על קבלת –קלף העולם שפע מהיקום על זה שאין צורך לסתיר עוד דברים על אמת ואמיתות על הצלחה פיזית ורוחנית