קלפי החצר הם הקלפים הפחות אהודים על קוראי הקלפים החדשים וגם אצל חלק מהישנים. עוד 16 קלפים  שלפעמים מתבלבלים קצת בפירוש שלהם

אבל הם ישנם וננסה להכיר אותם  בדרך הקלה ביותר שאפשר.
"למענם " באה האסטרולוגיה  12 מתוכם מלכים מלכות ונסיכים הם ארכיטיפים זהים ל 12 המזלות , חוץ מהאבירים  אפשר לפרש את השאר כמו את המזלות והאיכויות  שלהם.
כל המלכים באים באיכות קרדינאלית (יוזמת ) כלומר המלכים הם האיכות היוזמת יותר וכן כשיוצאים מלכים אזי היכולת של הלקוח לקחת יוזמה או אחריות על הנעשה גדולה יותר (.הסבר מעמיק יותר על איכויות בדף הסבר אכויות באסטרולוגיה)
מלך המטות הוא יסוד אש +איכות יוזמת ושווה =למזל טלה ולכוכב מרס חסר סבלנות ,ממהר ,אגו גדול ,נעשה ואחר כך נשמע לפעמים הולך עם הראש בקיר
מלך המטבעות מלך המטבעות מזל אדמה +איכות יוזמת שווה =למזל גדי וכוכב שבתאי מלך המטבעות הוא הוורקוהוליק (מכור לעבודה )שבחבורה הוא מסמן מטרה וחותר אליה גם אם זה יקח שנים מסמל סבלנות עבודה קשה ,דבקות במטרה ,אהבה לכוח באמצעות כסף ומעמד
מלך הגביעים מלך הגביעים מזל מים איכות יוזמת שווה מזל=סרטן כוכב ירח מלך הגביעים הוא העדין והרגשני בחבורה מופנם ,לפעמים חסר ביטחון מאוד קשור לבית ולמשפחה המון נוסטלגיה לפעמים מתאר את הילד של אמא ,אך במקרים מסויימים יודע להלחם ולהגן על משפחתו.
מלך החרבות מלך החרבות יסוד אוויר איכות יוזמת שווה מזל מאזניים כוכב ונוס הדיפלומט שבחבורה יודע לגשר ולהשלים מבין את שני הצדדים פועל מהגיון פחות מהרגש אוהב יופי ואיכות לפעמים נוטה לעצלנות מסויימת יודע ליזום טוב בשותפויות ומערכות יחסים נטיה מסויימת לריצויי הסובבים בגלל הרצון להרמוניה ושקט
כל קלפי המלכות באים באיכות פיקס (קבוע ) באיכות זאת שומרים על הקיים משמרים את מה שיש ולא יוזמים דברים חדשים מטפחים את הקיים ומשדרגים אותו.
מלכת המטות מזל אש איכות קבועה שווה =מזל אריה כוכב שמש זהו מזל המרוכז בעצמו ,ובמחשבתו שהוא מרכז העולם (שמש )מחפש אהבה והערצה מהסובבים אותו "צומי במלא מובן המילה" המילה השגורה עליו אני אני אני גדרן ראוותן ונדיב כמו שמלך החיות אמור להיות.
מלכת המטבעות מזל אדמה איכות קבועה שווה=מזל שור כוכב וונוס ארץ מזל שור הוא מקובע פעמיים (אדמה+איכות קבועה )כבר משני משתנים אלו אנו מבינים שמדובר בעקשן לא קטן ושונא שינויים לא פחות גדול ,כסף אדמה חושניות ואוכל מניעים את המזל +כורסא ושלט המשפט שלו הכל מצויין כל עוד הכל פועל.
מלכת הגביעים מזל מים איכות קבועה שווה=מזל עקרב כוכב פלוטו מדבר על כח ואיזון בין תשוקות למגבלות מדבר על טוטליות ושחור או לבן על ממעמקי הנשמה ואל אתגרים שנשמה זו צריכה להתמודד קינאה והוללות יכולים להופיע בצד השלילי.
מלכת חרבות
מלכת החרבות מזל אוויר קבוע שווה=מזל דלי כוכב אורנוס מזל אידאלסטי והומני אבל יחד עם הדאגה לכלל והרבה חברים סובל מיובש באינטימיות וקשיים בהבעת רגשות ,מחשבתי מידי.
קלפי הנסיכים מתארים אנרגיה משתנה (מיוטבל ) מסתגלת מתאימה את עצמה למצב ולכן נסיכים בעצם מהותם תזזיתיים יותר ממלכים ומלכות ומסתגלים יותר למצבים משתנים.
נסיך המטות יסוד אש משתנה שווה =מזל קשת כוכב יופיטר נסיך המטות אוהב הרפתקאות נסיעות לחול טיולים ואוהב לימודים השכלה ודעת הוא לא בדיוק האיש שישב בבית ויחכה לבת או בן הזוג.
נסיך המטבעות
נסיך המטבעות יסוד אדמה משתנה שווה=מזל בתולה כוכב מרקורי נסיך המטות אוהב סדר ופרטים ,אוהב לעבוד לעמול ולשרת אנשים צנוע וכמעט בלי אגו אבל כלום לא נעלם מעיניו ביקורתי ולא מתפקד כמנהיג.
נסיך הגביעים
נסיך הגביעים מזל מים משתנה שווה=מזל דגים כוכב נפטון המון רגשות חלומות ושינוי במצבי הרוח נטיה להמזגות עם רעיונות או אנשים יכולת הכלה וסליחה לפעמים נטיה לתמהונות ושיגעון יכולת נתינה גדולה
נסיך החרבות
נסיך החרבות אוויר משתנה שווה=מזל תאומים כוכב מרקורי נסיך החרבות לפעמים נראה כשני אנשים שונים בגוף אחד מהירים פיזית ומהירי לשון המון מחשבות רעיונות תזזתיים ,ומשנים את דעתם במהירות יכולים להיות שנונים אך גם תחמנים ושקרנים
קלפי האבירים הם סדרה של ארבעה קלפים של בחורים צעירים (משהו בין הנסיכים למלכים )רכובים על סוס סדרה זו לא נמצאת בקלפי המשחק הרגילים והם נוספו לטארוט הם מייצגים בחורים צעירים בתחילת דרכם אם באהבה או בתעסוקה או בלימודים.יש להשים לב שכל האבירים לבושים בשיריון פיזי ואולי נפשי(.מתגוננים)
קלף אביר המטות מסמל מישהו בטוח בעצמו עם רעיון או בהתחלה חדשה נראה כאילו הוא רוכב בשמחה אל עבר המטרה יכול לסמל התחלה חדשה אומץ לב יציאה להרפתקאה אהבה חדשה או פריצת דרך בנושא השאלה
אביר המטבעות
עצירה האביר נראה תקוע במקום –אביר המטבעות (הסוס עומד )מהסס אולי לא החלטי הגיע הזמן להתקדם ולהפסיק לחשוש.
אביר הגביעים
האביר על הסוס הלבן רגשות –אביר הגביעים רומנטיקה מיסטיקה יש לפעול ולא רק לפנטז
אביר החרבות
אגו ווכחנות למהר להתעצבן –אביר החרבות ,להסתער בלי לחשוב פינוק