האם יש דבר כזה עתיד ? ועבר? או ששני המילים האלו הן סמנטיקה פשוטה ? מילים ותו לא?
יש כמה אנשים שמיד יעמדו על רגליהם האחוריות ויגידו "בטח שיש עתיד !!" הנה הוכחה מחר נתקשר אליך בבוקר."
עוד לפני שנבדוק את העניין כדאי שנבין ,כוחות גדולים מאוד מציפים אותנו בשטיפת מוח אינסופית כמעט, לגבי העתיד . החל מאנשים שמנסים לנבא אותו ,דרך חברות שכל מהותן הוא פחד מעתיד (חברות ביטוח) דרך ממשלה שחשש/ה הגדול ביותר הוא העתיד ,הכלכלי הביטחוני ,עתידה היא עצמה כישות שולטת.
עוד כילד השטיפה מתחילה ,העתיד לא ברור ומה שלא ברור הוא גם מסוכן ,ומה שמסוכן מפחיד ממש מפחיד ,לכן תלמד טוב שיהיה לך מקצוע ותעבוד שיהיה לך כסף לפנסיה שחס וחלילה תהיה זקן ותאלץ תקושש אוכל בפחי אשפה ,לכן פנסיה ,ואולי כמה ביטוחים ,יקנו לך קצת ביטחון בתוך הכאוס הזה שנקרא חיים.
אם כל הפחד הזה נראה שיש עתיד (לא המפלגה כן..טל"ח*) שהוא רק מסתתר לו ואם נוכל להתכונן כמו שצריך הוא לא יפתיע ויאיים.
אז זהו שלא עתיד היא רק מילה ,מחשבה שמסתובבת לה בראש ,אשליה של המוח ,בדיקה קצרה מוכיחה זאת תמיד כולנו (כל אחד איפה שהוא נמצא) כאן (או פה) וזמן עכשיו כולנו תמיד מיום שנולדנו בפה ועכשיו ,תמיד .אין ולא היה משהו אחר ה"עבר" הוא עכשיו מקודם והעתיד הוא אולי "עכשיו אחר כך " .
חיות שאין להן את יכולת המחשבה שלנו חיות תמיד "בכאן ועכשיו" עכשיו אוכלים ,עכשיו צדים ,עכשיו משחקים עכשיו ישנים.
רגע ! אתם אומרים איך זה יכול להיות ? ועוד באתר שעוסק בקלפים…הרי בשביל כך אנשים באים אל קוראי הקלפים או הקפה, המתקשרים ואסטרולוגים ,עוד מימי שאול המלך ואולי לפני.כן אני אומר ומפנה אותם למאמר איך הקלפים יודעם לקרוא ומוסיף ואומר ההווה משפיע על ההווה שאחר כך (עתיד) בדיוק כמו שהקלפים פונים לענן (התת מודע הקולקטיבי).
פשוט מאוד כל מחשבה .חלום ,דימיון אקטיבי, כתיבה פיזית ,גם הם נרשמים בענן, אמנם הם לא דברים שמוממשו ורישומם חזק ,אבל אם הם חוזרים על עצמם מספיק פעמים בדמיון יוצר, מחשבה וכתיבה הם מאוחסנים בענן ,הענן לא יודע אם זה היה או לו מבינתו אם הרישם חזק מספיק הוא נרשם,ברגע שהוא נרשם ,כל מי שיכול לגשת לענן הזה יכול לגשת לרישומים האלו.
דני רוצה להתקבל לבית ספר לאומנויות ,הוא חולם ,חושב כותב ומתאמן בשביל זה,הרישום מספיק חזק ,כשהוא בא למבחן ,לחלק מהבוחנים יש הרגשה שפגשו בו בעבר ,לחלקם אולי היצירות שלו מוכרות ,וכך מתוך ההווה הצליח דני להשפיע על ההווה שאחר כך.ולהתקבל לבית הספר.
וזאת רק דוגמא אחת לכח ההווה.
גם על העבר אפשר להשפיע ,בעזרת דימיון מודרך ,חוזרים לעבר ,משנים את הפצע וחוזרים להווה הרישום בענן תוקן ,וכך גם נפשו של האדם.

*טלח-טעות לעולם חוזרת